fbpx

קולקציית PLAYGROUND – הצבעוניות של ספרד

אחד המאפיינים המוכרים ביותר של ספרד הוא הצבעוניות שבה. המוזיקה, האוכל, הריקודים ובין השאר גם הקרמיקה
28/01/2022

חדי העין שבנינו בטח כבר שמו לב שהסוד ההופך דירות או בתים מיוחדים לכאלה הוא פעמים רבות הקרמיקה. דווקא האריחים, אשר משולבים אפילו במשטח יחסית קטן ברצפה, בקיר המטבח או האמבט, יכולים לחולל פלאים ולהכניס צבע, ייחודיות ובעיקר אופי לכל חלל. קולקציית playground, ששואבת את השראתה מן הקרמיקה הספרדית בשילוב עם מוטיבים מודרניים, מהווה אפשרות נהדרת לשילוב טרנדי, אסתטי ומיוחד לכל בית.

הטאצ' העכשווי לאומנות הספרדית

אחד המאפיינים המוכרים ביותר של ספרד הוא הצבעוניות שבה. המוזיקה, האוכל, הריקודים ובין השאר גם הקרמיקה, מבטאים כולם תרבות עשירה ופיקנטית שמהווה זכר לכיבושים הרבים של הארץ שהביאו איתם השפעות תרבותיות רבות. לכן, גם בקולקציית playground, השואבת את השראתה מן הסגנון הספרדי, ניתן למצוא מוטיבים המזכירים את תרבויות הים התיכון, לצד השפעות אירופאיות הכוללות פרחים, לעיתים צורות גיאומטריות וצבעים חמים. האריחים מקולקציית playground עברו התאמה לעולם העיצוב המודרני הכוללים גם צבעים עדינים, מוטיבים מעולם הטבע ומגוון דוגמאות יצירתיות ומיוחדות. 

אריחים בסגנון ספרדי

סגנון ים תיכוני

כישראלים, הסגנון הים תיכוני מוכר לנו מבתים ערביים  של פעם, מעיצובים מודרניים של בתים בתל אביב ובירושלים ואפילו מטיולים שעשינו למרוקו, מצרים וכו'. האומנות הספרדית גם היא מושפעת רבות מהתרבות הים תיכונית כאמור, ולכן נוכל למצוא בקולקציה אריחים רבים שיזכירו לנו את הבתים "של פעם", לצד נגיעות אתניות מעוצבות. אריחים כאלה יראו נהדר על קיר נבחר בסלון, בחדר האמבט או כריצוף הסלון ויהוו תוספת צבעונית אך מעוצבת לכל שאר הקירות הלבנים או הסולידיים בבית.

 הסגנון המעודן והמופשט יותר 

קולקציית playground מכילה גם אריחים בעיצוב מעודן ורך יותר, אך עדיין כאלה השומרים על הייחודיות של הקולקציה. גם אריחים אלה ניתנים לשילוב במקומות שונים בבית ומתאימים במיוחד לאותם אנשים שלא מעוניינם במראה אתני-מקומי  ומעדיפים מראה יותר מופשט ומודרני. בכל מקרה, הם יוסיפו אווירה ייחודית לחלל ויצרו עניין רב באותם קירות או רצפות בהם ישולבו.

חיפוי קיר ספרדי מקולקציית playground

תנו לאריחים לעשות את העבודה 

שימוש בכמה אריחים מעוצבים בתוך הקירות והרצפות, או משחק במקום הופעתם, ייתן תחושה של יצירת אומנות עצמית ומקורית בכל חלל. קולקציית playground מושלמת להענקת מראה לא שגרתי וטרנדי במיוחד לעיצוב הבית.

אריח ריצוף מעוצב בסגנון ספרדי
מאמרים נוספים

לקוחות יקרים,

בחול המועד פסח 22.4-29.4, אולמות התצוגה פתוחים ונשמח לראותכם.
במרלוג שוהם לא תתקיים קבלת קהל.

חג שקט ובטוח
בתפילה להחזרת החטופים 🙏🏻

דילוג לתוכן