Contact

    חיפוי קירות חוץ

    חיפוי קירות חוץ הוא שלב המתבצע בדרך כלל במסגרת עבודות הגמר של בניית בית חדש

    06.12.20

    חיפוי קירות חוץ הוא שלב המתבצע בדרך כלל במסגרת עבודות הגמר של בניית בית חדש, או לחילופין, במהלך שיפוץ יסודי ומקיף בנכס כלשהו. מדובר באלמנט שמטרתו לא רק להפוך את הבית או המבנה לאסתטי יותר, אלא גם לשמור עליו מפני פגיעות שונות, וביניהן רטיבות, חדירת מים, פטריות ועובש בקירות הפנים. החיפוי יכול להיות עשוי מחומר רך, כמו למשל שליכט, או מחומר קשה, כמו למשל קרמיקה, אבן או עץ. לפניכם כל מה שצריך לדעת על מגוון סוגי חיפוי קירות חוץ עיקריים למעטפת הבית.

    סוגי חיפויים נפוצים לקירות חוץ

    כיום קיימים סוגי חיפוי קירות חוץ רבים בשוק, אשר מאפשרים לבצע חיפויי קירות חיצוניים במגוון של שיטות וחומרים, בדיוק כמו שיש חיפויי קירות למטבח ולאמבטיה להלן כמה מסוגי החיפויים הקשים הבולטים שניתן למצוא כיום:

    • חיפוי קיר חיצוני מעץ – חיפוי עץ הוא חיפוי המיועד לרוב לבתים פרטיים קטנים, בדגש על צימרים. לרוב, הבחירה הטובה ביותר תהיה דווקא חיפוי קירות חוץ דמוי עץ, שכן חיפוי כזה יאפשר לנו לקבל את המראה שאנו רוצים מחד, אך גם את אלמנט העמידות מאידך.
    • חיפוי קיר חיצוני מאבן – אבן טבעית היא אחת החומרים היפים והמעניינים ביותר בכל הנוגע לחיפוי חוץ. לרוב, מדובר בחיפוי מרשים במיוחד, המשווה למבנה מראה מתוחכם ויוקרתי. בנוסף, האבן היא חומר עמיד ביותר, עניין המאפשר הגנה מקסימלית על המבנה וקירות הפנים שלו. על אף יתרונותיו הרבים, לחיפוי האבן גם חיסרון משמעותי: לרוב, מחירו יהיה גבוה מאוד. חיפוי קרמיקה דמוי אבן נפוצים מאוד גם בעיצוב פנים של הבית, כאשר דוגמא טובה לכך היא שימוש בבריקים לחיפוי קירות.

    חיפוי קיר חיצוני מאבן ירושלמית, היא דוגמא מושלמת לחיפוי חיצוני נפוץ מאוד היום מאבן. היא עמידה לאורך שנים ובעלת מראה ייחודי ובולט במיוחד.

    • חיפוי קיר חיצוני סינטטי – חיפוי סינטטי, כשמו כן הוא: מדובר בחיפוי למעטפת החיצונית של הבית, העשוי חומר סינטטי כלשהו, כמו למשל פולימר. חיפוי כזה יהיה לרוב עמיד מאוד וזול יחסית, ובייחוד כאשר משווים אותו לחיפוי העשוי אבן אמיתית. על אף שהחיפוי עשוי כאמור מחומר סינטטי, ניתן לעצבו כך שהוא יעניק מראה כמו עץ טבעי, אבן ועוד לקירות החיצוניים של הבית.

    טיפים לבחירת חיפוי קיר חיצוני

    כאמור, חיפוי חוץ למעטפת הבית אינו רק שומר על המבנה, אלא גם לוקח חלק משמעותי באסתטיקה שלו. מסיבה זו, בעת בחירת חיפוי חיצוני לבית, חשוב לתת את הדעת על מראה החיפוי והתאמתו למראה הכללי של הבית וסביבתו. בנוסף, רצוי מאוד להתרשם ממחירון חיפוי קירות חוץ של החברות השונות, על מנת שתוכלו לבצע את החיפוי מבלי לחרוג מהתקציב שהגדרתם לצורך העניין.

    חיפוי קיר חיצוני עם תו תקן ישראלי

    ככלל, כדאי לבדוק ראשית כי לאריח בו תרצו להשתמש בתור חיפוי של קיר חיצוני יש תו תקן הנוגע לספיגה. מאחר והשימוש הוא חיצוני, יש חשיפה לגורמים שונים שלא נמצאים בפנים הבית, גורמים רבים כמו: לחות, רטיבות, חום גבוה וכדומה, אשר יכולים להשפיע על האריח.

    שוב, אנו ממליצים בחום לבדוק לפני התקנת החיפוי, האם האריחים לחיפוי קירות חוץ כוללים תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

    להתחשב בקונספט העיצובי

    יש להתחשב בעיצוב של הבית ובעיקר במעטפת החיצונית שלו. יש לקחת בחשבון באילו אלמנטים ומוטיבים נעשה שימוש, איך החיפוי החיצוני ישתלב עם העיצוב עצמו. מה גודל החלל וכדומה. כדי לקבל מראה זורם ומושלם שיהיה מספיק בולט לכל מי שרואה את הבית מבחוץ.

    גודל וצורת אריח החיפוי

    אריחי חיפוי חיצוניים מגיעים בשלל עיצובים וגדלים בהתאם למראה ולגודל של הבית. בחרו באריח הנכון, בטקסטורה הנכונה, בצבע הנכון.
    ככלל, בחיפוי קירות חיצוניים אנו ממליצים על חיפויים בגוונים בהירים, אשר נעימים לעין ומשדרים תחושת רוגע ואסתטיקה.

    חשוב לזכור, מחיר חיפוי קיר חיצוני יכול להשתנות משמעותית מאריח חיפוי למטרת חיפוי פנים הבית, כאשר הגורם העיקרי לשינוי במחיר, זה שהוא אמור להיות חזק ועמיד יותר בתנאי מזג אוויר השונים.

    התייעצו עם מומחה בתחום

    זה אולי הטיפ החשוב ביותר שנוכל לתת לכם. למראה המושלם, התייעצו עם המומחים בתחום, בין אם מדובר באדריכל, קבלן בעל ניסיון או יועץ מומחה מטעם בית העסק ממנו אתם מתכוונים לרכוש חיפוי קיר חיצוני. כך תוכלו להימנע מטעויות שיכולות להיות כרוכות בהוצאות רבות נוספות.

    אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, ויועץ מומחה בתחום של סטודיו קרמיקה, ישמח לתת לכם מענה על כל שאלה וגם כדי למצוא את הפתרון האידיאלי בעבורכם, במחיר המשתלם ביותר.

    גלריית תמונות של חיפויים חיצוניים למעטפת הבית

    חיפוי קיר חיצוני

    אריחים לקירות חיצוניים

    חיפוי חיצוני לקיר הבית

    Whatsapp
    דילוג לתוכן

    היי, תודה על הפרטים.
    הקטלוג שבקשת ממש עכשיו בדרך אליך!

    ברוכים הבאים לסטודיו קרמיקה,
    נשתמע בקרוב